1 Kasım 2009 Pazar

Alice in Videoland - Cut The Crap


Merhabalar;
Sabahın bu saatlerinde üşenmedim yazı yazdım! sie, çokta umrumda diyenler çok tabikide bende onlara sie! ilerleyin demek isterdim ama dinleyicimizsiniz,okuyucumuzsunuz bu yüzden saygıyla selamlıyorum. Çıkar çıkmaz ilişkisi* İsveçli bu arkadaşlar güzelde elekcroclash tarzında beni benden alan müzikler yapıyorlar. Çok kısır bi yazı olucak ama bu saate kadar araştırmalarım sonucunda sadece İsveçli olduklarını öğrenebildim. Herneyse bu grubu dinleyin derim ben Crytal Castles dinliyorsanız eğer yakın derim! Özellikle ''She's machine'' albümünü şiddetle tavsiye etmekteyim. Albümlerinin linkini yollamak isterdim ama yine bildiniz üzere büzük hızlı seviyede açılıp kapanıyor. Bu kadar kabiliyetsiz değilsiniz güvenin kendinize.Yeni tavsiyelerde bulunmak dileğiyle esenkalın öptüm hepinizi...

Hiç yorum yok: