27 Ocak 2010 Çarşamba

Cemiyette Pişiyorum - Edebiyat


Cemiyette Pişiyorum-EDEBİYAT

nedim | MySpace Video


Çok geç paylaşmama rağmen, belki de hayatımın grubu olan Cemiyette Pişiyorum'un bir parçasını paylaşıyorum sizinle aynenradyo şaapanlar.

Cemiyette Pişiyorum 90'ların sonunda toparlanıp 2000 senesinden bu yana süre gelen 10 senelik bir süreçte türk punk'ının en popüler gruplarından biri olmayı başarmış yegane gruplardan biridir.
Benim onları bu kadar sevmemin sebebi ise gerçekten net bir amaçlarının olmamasıdır. Herhangi dravdan bi çaba olmadan sadece duygularını sözlerinde müziklerinde göstermeye çalışmışlardır. Neredeyse tüm şarkılarında herhangi bi duygumu paylaşabildiğim bi grup olan cemiyet, piyasaya çıkıp para kazanamaz belki ama hakettiği yerin çok çok üzerinde bi gruptur.en başından beri bir sürü grup elemanı değiştirselerde vokal ve gitar'da tolga, bas gitarda ise ali asla değişmez,değişemez zaten.son olarak yanlarına bateride can eklenmiştir.
hislerimin %5'ini yazabildiğim bu yazımı,onların kahrolsun edebiyat adlı şarkısıyla bağlamak istiyorum.

Bu şarkı 2005 yılında Kahrolsun Edebiyat adıyla çıkarttıkları albümdendir. Belki en sevdiğim şarkıları bu olmasada hem klibiyle hemde sözleriyle paylaşmam gereken bi eser olduğu için sizlerin gözünüze gözünüze sokuyorum bu parçayı. hayatınızın hiç bi kısmında punk müziğe destek vermediğiniz gibi bu şarkıyı da dinleyip geçmenizi istiyorum.afferim lan. ama eğer ilginizi çekiyorsa;

http://www.myspace.com/cemiyettepisiyorum

pişmek bir eziyettir,yemekse meziyettir. Sen bunu anlıyorsan, kafan güzel demektir

Hiç yorum yok: