27 Ağustos 2009 Perşembe

Gotan Project - Mi Confesion




Eve yürüyodum, birden bu çalmaya başladı,3-4 senedir dinlememe ve çok sevmeme rağmen demin yolda yürürken ilk defa dinliyomuş gibi mal mal dinledim 2 kere. eve geldim bi de burda dinledim. vay anam dedim paylaşayım lan ben bunu;

Gotan, Buenos Aires sokak dilinde tango anlamındadır. Gotan Project ise modern tango diye tanımlayabileceğim bi tarz yapan müzikal anlamda olayı aşmış grubumuzdur. Bu gençler asıl patlamaların Shall We Dance adlı filmin soundtrack'ini yapmalarıyla gerçekleştirmişlerdir. Sonra albümler konserler falan derken tango'nun modernizasyonunu tüm dünyaya göstermişlerdir. Elektronik tabanlı yaptıkları müzikle belki de her zevke hitab eden global bir grup olmuşlardır.
Bu parçaları ise Lunatico albümünde yer almaktadır ve belki de en süper parçalarıdır. tabi La Viguela gibi bi parçayı da atlamamak gerekir. Ama bu şarkının yeri ayrıdır,ezberlemeye çalışan bi güruh bile biliyorum.

1 yorum:

l.c.erdem dedi ki...

Gotan Project candır. Gündüz kafasıdır. İspanya kafasıdır. Sevişmek için evden çıkarken dinlenir. Karıştırılmasın sevişirken http://www.amazon.com/Smooth-Jazz-Music/b?ie=UTF8&node=468298
dinlenir.