29 Ağustos 2009 Cumartesi

The Presets - Are You The One

THE PRESETS - Are You The One?


Çok süper dıpçıkı dıpçıkı bi dans parçası paylaşıyorum sayın seyirciler. The Presets adlı bu zibidiler, aslen avustralyalı olup kendilerini kangurudan mangurudan kurtarıp elektrikli müziğe gönül verebilecek kadar süpersonik insanlardır.Julian Hamilton ve Kim Moyes.
Elektronik tabanlı dance-punk diyebileceğimiz bi tarz üreten bu kardeşlerimiz gerek şarkılarıyla gerek tarzlarıyla farklı bir yerde duruyorlar. 2003'ten beri piyasada olan The Presets'in 2 stüdyo albümü,singleları,remixleri ve diğer kayıtları derken bi sürü şey yapmış olduğunu görüyoruz.
Are You The One adlı bu şarkıyı ise Fransız Plak Şirketi Kitsune'a ait bi sette duyduydum ben ordan yakaladık yeminlen. sonra klibe de baktım ve dedimki " bu mudur yani? - budur abi"
sizde dinleyin,izleyin seversiniz ben sizi biliyorum lan. bana mı öğretcen kendini?


"Ne yazıkki çerçeve değil resim arıyorum" aehaeuahe

Hiç yorum yok: