1 Eylül 2009 Salı

Crystal Castles - Courtship Dating



Aslında bana bıraksan bütün crystal castles parçalarını yayınladığım bir alice glass fan page'i yaparım burayı.ama yapmıyorum. kıfsmet.

Neyse konuya döneyim,dünyanın en güzel kızı olan Alice Glass'ı görebileceğimiz bir başka klip olan Courtship Dating adlı single'ın klibini izliyoruz. Ee tabi müzikal anlamda bize çok farklı bir beğeni kazandıran, ufkumuzu açan, üstün 8 bit teknolojisini yüreğimize dağlayan, Crysyal Castles grubunun diğer elemanı Ethan dayıyı da saygıyla selamlamassak ayıp olur. Zaten harika olan parçalarını bir de böyle bir sade kliple süsleyince bana da paylaşmak kaldı sevgili sevgililerim. Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim alice yengeniz olur.bu kalıbı oturtalım Alice Yenge. sorun olmadığına inanıyorum.

Bu şarkı benden tüm "o kuytu köşede beklerdim seni, elinde kitaplar koşardın bana" şarkı sözünü benimseyen güruha gelsin.


hiç unutulur mu school girls

Hiç yorum yok: