7 Eylül 2009 Pazartesi

Nina Simone - Sinnerman (Felix Da Housecat mix)




Aktivite olayının maksimizasyonunda, evde tek başıma 37 ekranlık canavarımda Kickbox izliyordum.Eurosportta Badr Hari adlı adam Erol Zimmerman adlı çikolata renkli arkadaşımızı tokatlıyor hatta tekmeliyor. O anda hiç beklemediğim bişey oldu ve Eurosport'un (tahminimce totalde 2 tane olan) spikerlerinden birisi olan yiğit genç; "Erol Zimmerman'ı görünce aklıma efsanevi blues,caz sanatçısı Nina Simone'un Sinnerman şarkısı geldi sevgili seyirciler, bir de onun Felix Da Housecat mixi varki,harikadır. Dinlemenizi tavsiye ederim" gibi şeyler söyledi. Tunuslu dostum Badr Hari Erol'u tokatlerken bi anda böyle bi info alınca gözlerim kamaştı, tüylerim afedersin tiken tiken oldu.
Ve akabinde efsanevi blues ve caz sanatçılığının yanında, ortalığın karışık olduğu dönemde insan haklarını savunarak zencilere yapılan ayrımcılığa karşı duran, Nina Simone'un Sinnerman adlı parçasının bu harika mixini size doğru sunmuş oldum gençlerbirliği.
Bu mükemmel derecedeki güzelliğe sahip olan mix 2004 senesinde Türkiye'de Ölüm Hattı ismiyle vizyona giren Cellular ve 2006'da Miami Vice filmlerinde soundtrack olarak kullanılarak piyasada yer edinmiştir. Zaten Sinnerman'in orjinal versiyonuda birden çok filmde soundtrack olarak kullanılmıştır.
Sonracığıma Felix abimiz,dayımız,kardeşimiz,kah sırdaşımız, kah kankimiz; mix konusundaki üstün hünerlerini sergileyerek, kafamızdaki "zencilerin R&B ve Rap dışında çok gelişemedikleri" kanısını yıkmaya devam etmiştir. Felix Da Housecat'in harika parçalarından sadece biri olan Sinnerman'in bu videosunda ise güzel bi tema seçilmiş, koşan dayı,gençleşiyo falan.arada Nina Teyze'ye selam çakmalar falan. iyi yani.iyi, valla iyi.

Aklımda aslında Felix Da Housecat'in Music is my life adlı "dünyanın en iyi şarkıları lan bence bunlar top 100" sıralamasında üst sıralarda olan şarkısını paylaşmak vardı(ki yakında onu da yapıcam) ama yakın zamanda beni ziyarete kasımpaşa'daki fakirhaneme gelen Alamanyadaki yengem Hüseyin'in bu şarkıyı çok beğenmesi ve ağzını çemkirterek şarkının ismini cismini benden istemesi sebebiyle paylaşayım dedim.

ooluum ben niye denize giriyorum laaan!

Hiç yorum yok: