25 Eylül 2009 Cuma

Moby - Mistake




Bu sesi özlediğinizi biliyorum baboliler. bende çok özledim. Evet, dedesi Herman Melville'in yazdığı Moby Dick adlı romandan esinlenerek kendine bu ismi bulan Richard Melville Hall'dan yani Moby'den bahsediyorum.
Son albümü Wait for me albümünden bir parça olan mistake, albümün hit parçası pale horses'in biraz gölgesinde kalmış bir şarkı.
fakat internetinizin hızının iyi olduğuna ve bu yazıyı okurken zaten şarkıyı dinlemeye başlamış olduğunuza inanıyorum. kısacası dinleyince bu şarkının güzelliğini fark edeceksinizdir diyorum.
neyse Moby'i herkeşler tanıyor,biliyor.1965 doğumlu, 80 senesinde bir punk grubuyla müziğe atılıyor,85'te dj'liğe başlıyor falan sonrası malum 90'ların sonlarına doğru gelen bir popülarite,para,şan,şöhret,başarı.
Aslına bakarsanız albümü genel olarak çok beğenmedim, belki biraz daha dikkatli dinlemem lazım fakat pale horses ve mistake gerçekten mükemmel. şiddetle tavsiye edeceğim şeye gelirsek eğer, bu pale horses diye şarkı var dedim ya, işte onun apparat'in editlediği bir versiyonu var.onu bi dinleyin corciler.

zembille gökten inmedi yar

1 yorum:

Sir Douglas McGiven dedi ki...

tek beğendiğim şarkı mistake'tir bu albümde, pale horses da boş geldi bana.