28 Ağustos 2009 Cuma

Naomi - Needle On The Record



Alman elektrikli müzik ikilisi Bernd Lechler ve Nico Tobias adlı iki zibidinin grubudur. öyle çok süper bi popülariteye ulaşamamışlardır.1996'da başladıkları bu projede 4 albüm yapabilmişler fakat bu dinlediğiniz şarkı standartların çok çok üzerinde bi parça olduğu için bu kardeşlerimize canı gönülden destek vermeyi boynumun borcu sayarım. feysbuktaki ofişıl fan peyçlerinde bile 69 hayranları vardı sadece,neyseki ben katıldım ve 70'i buldular.
bu şarkıyla ilgili söyleyebileceğim çok şey var ama ben sadece bi tane çok anlamlı olanını söyliycem size; ev arkadaşımla kahvaltı yaparken bu şarkıyı dinliyoduk diğer ev arkadaşım da geldi, sesi açtı ve "beni bu şarkıda öldürün" dedi ve sonra defalarca dinledik şarkıyı.söyliyeceklerim bu kadardı.


beni de bu şarkıda öldürün

1 yorum:

ruri zaruka dedi ki...

bu şarkıyı dinleyince bilkay geliyo aklıma seninde öyle olmuş :) yakaladım o cümleyi :))))